Funkcjonalności Profesal mySupport jako SaaS



O autorze:

Joanna Bania Stażystka w firmie Profesal 
Mimo technicznego wykształcenia, w głębi serca czuje się humanistką

 

Funkcjonalności Profesal mySupport jako SaaS

mySupport początkowo pełnił funkcję „lekkiego” interfejsu webowego dla klientów serwisu: nie wymagał ciężkiej infrastruktury, ani twardej wiedzy informatycznej od użytkowników. Jest to optymalne narzędzie zarówno dla klientów wewnętrznych (jak np. wydział produkcyjny w stosunku do utrzymania ruchu w obrębie jednego przedsiębiorstwa), jak i zewnętrznych (np. najemcy dla zarządców nieruchomości). Podstawowe funkcjonalności umożliwiają zarządzanie wsparciem technicznym w postaci dodawania zgłoszeń serwisowych, czy przeglądu dotyczących ich informacji. Interfejs mySupport jest swego rodzaju wizytówką serwisu Twojej firmy, klienci mają w nim dostęp tylko do podstawowych informacji, które bezpośrednio ich dotyczą.

Wraz z rozwojem oprogramowania, pojawia się możliwość korzystania z naszych rozwiązań w zewnętrznym środowisku, w chmurze (mySupport-Cloud). Jest to połączenie intuicyjnego interfejsu systemu mySupport z nowymi funkcjonalnościami. Przede wszystkim dla administratora pojawiła się opcja zarządzania kontami użytkowników, a serwisant zyskał możliwość aktualizowania na bieżąco statusu awarii/usterek i zamykania zrealizowanych zgłoszeń.

Infrastruktura jest zapewniona przez dostawcę, klient nie musi martwić się o parametry techniczne ani mieć specjalistycznej wiedzy z zakresu oprogramowania i administrowania serwerem. Dostawca dba o to, aby wszystko działało, żeby klient mógł się skupić na swojej pracy i swoich klientach. Wielką zaletą jest również to, że samo wdrożenie systemu do firmy jest krótkotrwałym procesem, można go uruchomić praktycznie „z dnia na dzień”.

Czym jest SaaS

Czym jest SaaS?

SaaS – Software as a Service, czyli po prostu: Oprogramowanie jako Usługa.

Użytkownik nie jest właścicielem oprogramowania, w zamian za opłatę abonamentową, wynajmuje platformę na czas określony w umowie. Tak więc mySupport – Cloud nie jest typowym produktem do kupienia, tylko gotowym rozwiązaniem do użytkowania. W tym przypadku usługodawcą jest firma Profesal, która dba o to, aby spełnione były oczekiwania użytkownika dotyczące warunków technicznych, zapewnia aktualizacje systemu, jego rozwój oraz wydajność. Dokłada też wszelkich starań, aby dane na platformie były bezpieczne.

SaaS to niezależność od ograniczeń systemowych. Użytkownik potrzebuje jedynie urządzenia z dostępem do internetu. Taka mobilność zapewnia szybki dostęp do informacji, a szybki dostęp do informacji to szybkie działanie, co w dzisiejszym, dynamicznie rozwijającym się świecie, jest niezwykle istotne.

Czym nasz SaaS jest dla Ciebie?

Jeśli zależy Ci na szybkim wdrożeniu systemu do firmy i chciałbyś otrzymać aplikację, która ze względu na prosty i intuicyjny interfejs, nie wymaga specjalistycznego przeszkolenia pracowników

– TAK, mySupport - Cloud jest dla Ciebie.

Jeśli zależy Ci na posiadaniu systemu serwisowego niewielkim nakładem kosztów, z późniejszą możliwością przeniesienia go na własną infrastrukturę

– TAK, mySupport - Cloud jest dla Ciebie.

Jeśli chcesz mieć możliwość kontroli i dostępu do informacji bez ograniczeń

– TAK, mySupport - Cloud jest dla Ciebie.

Jeżeli chcesz posiadać mobilne rozwiązanie wspierające Twoją dzialalność

– TAK, mySupport - Cloud jest dla Ciebie.

Jeśli nie masz specjalistycznej wiedzy programistycznej i chcesz przetestować nasze rozwiązanie

– TAK, mySupport - Cloud jest dla Ciebie.

Jeśli jesteś zinteresowany – TAK, skontaktuj sie z nami.