Rok 2018 w firmie Profesal
Początek roku to czas, w którym wielu z nas snuje plany na nadchodzące miesiące oraz dopracowuje noworoczne postanowienia. To także dobry moment, aby przyjrzeć się wydarzeniom minionego roku z perspektywy zawodowej. Warto poświęcić swój czas i zweryfikować zrealizowane dotychczas projekty i zadania, cieszyć się z sukcesów oraz wyciągnąć wnioski z sytuacji, które być może nie zakończyły się pomyślnie.
Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie najważniejszych nowości, które pojawiły się w naszej ofercie w 2018 w roku:
Aplikacja Profesal Prime:
- Nowe możliwości dopasowania systemu do potrzeb klienta w tym m.in. pobieranie danych firm z bazy GUS, pobieranie kursów walut NBP
- Nowa wersja dodatku do Outlooka umożliwiająca import zarówno całej jak i fragmentu wiadomości email oraz dopasowanie procesu importu do wymagań klienta
- Możliwość wysyłania zaproszeń np. na spotkania za pomocą wiadomości email generowanych przez system (iCalendar)
mySupport:
- Nowy interfejs aplikacji mySupport, jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom
- Moduł ‘Wiadomości’ umożliwiający udostępnianie komunikatów dla osób, korzystających z aplikacji mySupport wraz z możliwością osadzania rysunków w treści oraz opcją ważnych wiadomości wymagających potwierdzenia przeczytania
- Dodanie funkcjonalności logowania domenowego
- Nowe rodzaje wykresów np. wykres parametrów pracy maszyny w danym przedziale czasowym
- Wyświetlanie wiadomości lub innych informacji (listy / wykresy) na monitorach lub telewizorach umiejscowionych np. przy wejściu do budynku, windy lub sali konferencyjnej
InOut:
- Nowe możliwości komunikatora (czat) – wysyłanie plików, emoticon
- Szybki dostęp do listy wiadomości wraz z powiadomieniami o ilości nieodczytanych wiadomości
- Łatwe tworzenie powiadomień do osób z wybranego działu firmy
- Lepsza obsługa godzin pracy (w tym edycja godzin pracy współpracowników)
Sukces firmy jest sukcesem nas wszystkich. Wierzymy w to, że najlepszą inwestycją jest inwestycja w ludzi, dlatego prowadziliśmy liczne szkolenia dla użytkowników aplikacji oraz braliśmy udział w konferencjach, szkoleniach i warsztatach podnoszących nasze kwalifikacje nie tylko techniczne.
Podsumowanie roku to dobry moment na zastanowienie się nad dotychczasowymi działaniami, bilans zysków i strat oraz perspektywiczne spojrzenie w przyszłość. Pomimo licznych zmian towarzyszących nam w ubiegłym roku jedno jest niezmienne. Chcemy tworzyć system, który rozwija się razem z klientem – pozwalając mu tym samym na wyprzedzanie konkurencji.
Liczymy, że nasze starania i zaangażowanie dostarczą jeszcze więcej satysfakcji zarówno naszym klientom jak i członkom naszego zespołu.