Podsumowanie roku 2017

logo2
 

Zmieniamy się dla Was, rozwijamy się wraz z Wami

Nowy rok to czas rozliczeń z dotychczasowymi działaniami, bilans zysków i strat oraz perspektywiczne spojrzenie w przyszłość. Ludzie mają skłonność do rozpamiętywania porażek, poniesionych strat lub niewykorzystanych szans. Rzadko jednak rozpamiętywane są chwile, w których odniesiony został sukces. Podsumowanie roku powinno być takim momentem, w którym z dumą możemy wypowiedzieć wiążące się ze sobą hasła:

ja - mój zespół - nasza firma - nasze działanie - nasz wspólny sukces.

Jako firma Profesal posiadamy zespół najlepszych specjalistów, którzy są nie tylko bardzo dobrymi pracownikami, lecz przede wszystkim ciekawymi osobami. Dzięki temu nasza praca przebiega w pozytywnej atmosferze, a problemy z którymi musimy się zmierzyć zdają się być łatwiejsze do pokonania mając tak dobry zespół.

Rok 2017 był dla firmy Profesal przełomowy.  Niezmiennie dbamy o nasz produkt już na etapie kształtowania się jego wizji, wykorzystując procesy projektowania zorientowane na użytkownika. Podczas wdrożeń wykorzystujemy najbardziej efektywną metodologię Agile, wspieramy technologie webowe i mobilne.

W minionym roku wzbogaciliśmy swoją ofertę o zakup systemu w modelu SaaS, który umożliwia między innymi korzystanie z oprogramowania bez posiadania własnej infrastruktury informatycznej i dokonywanie płatności subskrypcyjnych. Nie wiesz jak rozwinie się twój biznes? Potrzebujesz w każdej chwili zrezygnować z usługi? Nie chcesz kupować drogiego sprzętu? Licencjonowanie subskrypcyjne systemu Profesal oparte na chmurze, to praktyczne rozwiązanie, któremu zaufali nasi klienci.

Do naszych niewątpliwych sukcesów możemy zaliczyć owocną współpracę z dotychczasowymi klientami. W 2017 roku do ich grona dołączyła międzynarodowa firma. Wprowadziliśmy wiele innowacyjnych mechanizmów do rodziny oprogramowania Profesal:

  • wielojęzyczność aplikacji,
  • mySupport oraz strona www w wersji angielskiej,
  • Artykuły Bazy Wiedzy w mySupport - zawierające zaktualizowane i nowe materiały dotyczące pracy z systemem,
  • InOut Mobilny,
  • InOut Offline,
  • Wysyłanie wiadomości sms z InOuta,
  • Ulepszenie raportów w mySupport, Profesal Mobile,
  • Aplikacja mySupport dla naszych klientów.

Zwieńczeniem większości nowych rozwiązań stała się nowa wersja systemu - Profesal 5.0. Do najważniejszych zmian w nowej wersji zaliczamy wielojęzyczność danych oraz rozwój aplikacji mySupport, Profesal Mobile oraz komunikator InOut. Zewnętrzna strona wsparcia mySupport, służąca jako webowa aplikacja do zgłoszeń serwisowych zyskała dodatkowe możliwości, takie jak m.in.: podgląd zadań z opcją dodania notatki lub załączenia pliku, Artykuły Bazy Wiedzy – zawierające dokumenty przydatne użytkownikom w ich codziennej pracy.

Duże zmiany nastąpiły także w komunikatorze InOut. Został on wzbogacony o wersję offline, wysyłanie wiadomości SMS, listę aktywności umożliwiającą podgląd m.in. wyjść, czatu, rozmów telefonicznych. InOut to przede wszystkim najszybszy sposób na skontaktowanie się ze współpracownikami oraz uzyskanie informacji o ich dostępności i położeniu. Informacje o wyjściach, urlopach, rozmowie przez telefon, spotkaniu z klientem ułatwiają oszczędność czasu oraz wzrost efektywności pracy.

Nie udałoby nam się jednak osiągnąć realnego sukcesu bez osób, które codziennie nad nim pracują. Często podkreślamy jak ważna jest dla nas relacja z innymi osobami. Bazujemy na wartościach, którymi kierujemy się nie tylko w pracy, lecz także w życiu codziennym. Z dumą wymieniamy firmy, które nam zaufały, a otrzymane od nich referencje (FM Solutions, Nexa) są dla nas największym wyróżnieniem.

Liczymy na to, że rok 2018 przyniesie jeszcze więcej satysfakcji wynikającej ze wzajemnej współpracy z naszymi klientami.

W naszych planach na kolejny rok znajduje się m.in. uruchomienie systemu serwisowego w chmurze (w modelu SaaS) dla małych i dużych klientów, którzy chcą szybko skorzystać z zalet naszego systemu.

Dbamy o ulepszanie naszych produktów. Dlatego nasz UX/UI designer we współpracy z zespołem programistów pracuje nad ulepszeniem aplikacji mySupport wpływając tym samym na poprawę interfejsu, większą intuicyjność oraz lepszy komfort użytkowania systemu. Chcemy tworzyć system, który rozwija się razem z klientem – pozwalając mu tym samym na łatwiejsze wyprzedzanie konkurencji.

 

„Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.”

- Zig Ziglar