Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy



Grzegorz Dygon

O autorze:
Grzegorz Dygoń jest Dyrektorem Sprzedaży w Profesal. Na co dzień korzysta z produktów Profesal i w związku z tym: nie przypuszcza i nie zakłada, opiera swoją pracę na faktach. 




Od kilku dni wdrażamy i intensywnie testujemy stronę profesal.mysupport.pl. Zarejestrowanym użytkownikom udostępniamy informacje o ich zgłoszeniach serwisowych, realizowanych zadaniach, oraz artykułach bazy wiedzy. Aplikacja jest prosta w użytkowaniu i dostępna przez www. Rozwiązanie mySupport wdrożyliśmy już wcześniej u kilku klientów, ale do tej pory potwierdzaliśmy mądrość życiową zawartą w przysłowiu "szewc bez butów chodzi".

Jakie korzyści zyskują nasi klienci?

lupa  Dzięki aplikacji mySupport klient posiada dostęp do zawsze aktualnych informacji. Możliwość śledzenia procesów na bieżąco pozwala czuwać nad tym, co dzieje się ze zgłoszeniem serwisowym lub zadaniem.

kartki  W artykułach bazy wiedzy znajdzie aktualną wiedzę na temat naszych produktów i ich biznesowego wykorzystania.

elikisir  Korzystanie z aplikacji to również możliwość przetestowania rozwiązania, które klienci mogą wdrożyć w swojej firmie.

A może coś więcej...

Z racji na konfigurowalność aplikacji jesteśmy otwarci na wdrażanie nowych funkcjonalności.  Przykładowo, nie mamy jeszcze uruchomionych powiadomień o zmianach w otwartych zgłoszeniach serwisowych lub zadaniach, narzędzi do ofertowania on-line i negocjacji elektronicznej.  Mam nadzieję jednak, że wkrótce my także będziemy korzystać z takich udogodnień. 

Wyraź swoją opinię

Jesteśmy również ciekawi opinii naszych użytkowników mając nadzieję, że zgłoszone przez nich uwagi pozwolą nam na dalszy rozwój mySupport. Jeżeli jesteś naszym klientem, a nie masz jeszcze dostępu do aplikacji, skontaktuj się z nami e-mailowo: sprzedaż@profesal.pl lub telefonicznie 12 424 00 00.

Jeżeli jeszcze nie wiesz, czym jest mySupport - zajrzyj tutaj: 

http://profesal.pl/pl/mysupport.html