Profesal – zarządzanie w oparciu o fakty | Wsparcie klientów
  • Start
  • Poznaj Profesal
  • Funkcjonalności
  • Branże
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • PL
  • EN

Wsparcie klientów

Start Wsparcie klientów

Wsparcie klientów systemu

  • pomoc techniczna,
  • aktualizacje systemu,
  • aktualna dokumentacja,
  • szkolenia dla użytkowników,
  • szkolenia dla administratorów,
  • funkcjonalności na życzenie.

Skontaktuj się z nami

Profesal Sp. z o.o. ul. Smoleńsk 29, Kraków
+48 12 424 00 40 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Service Level Agreement (SLA)...

...czyli kompleksowy serwis techniczny oraz gwarancja 4 aktualizacji oprogramowania w ciągu roku wraz z aktualną dokumentacją. Możliwość wykupienia na okres 3 miesięcy lub czas jednego roku.

Dla klientów niezainteresowanych SLA istnieje możliwość wykupienia płatnych konsultacji programistycznych oraz konfiguracyjnych, jak i kolejnych aktualizacji.

Podczas wdrażania systemu wykorzystujemy nasze zdobyte doświadczenie, poprzez doradztwo używania funkcjonalności systemu.

Prowadzone szkolenia:

  • Szkolenia dla użytkowników - odbywają się podczas wdrażania systemu oraz po dodaniu nowych funkcjonalności.
  • Szkolenia dla administratorów - organizowane są kilka razy w roku, dedykowane klientom, którzy chcą samodzielnie administrować i konfigurować system.
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
logo-color

Profesal Sp. z o.o.
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

  • Spółka Profesal
  • Zespół
  • Kontakt
  • O nas
  • Dowiedz się więcej
  • Kariera
  • Do pobrania
  • Produkty i rozwiązania
  • Funkcjonalności
  • Rozwiązania branżowe
  • Poznaj Profesal
  • Bądź na bieżąco
  • Facebook
  • LinkedIn

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Polityka prywatności cookies Zrozumiałem

Copyright ® Profesal 2018