Profesal Prime to uniwersalne rozwiązanie łączące zalety systemów CRM, CMMS i ERP, które ułatwi zarządzanie Twoją firmą oraz znacząco poprawi organizację pracy.
Główną zaletą systemu jest jego elastyczność i podatność na modyfikacje zależne od potrzeb partnerów, takie jak wprowadzanie nowych funkcjonalności czy integracja z innymi systemami.
Dbaj o relacje z klietnami na każdym etapie obsługi
Gromadź informacje o swoich klientach w jednym miejscu. Obserwuj, jak działają i planuj działania w stosunku do nich.
Wprowadzaj informacje o firmach i przypisuj im osoby kontaktowe oraz gromadź informacje o konkurencji
Dodawaj notatki ze spotkań z najważniejszymi informacjami i łącz je z plikami, zasobami, produktami, zadaniami czy osobami i firmami.
Monitoruj status obsługi ofert, etapy jej realizacji, terminowość oraz jakość kontaktu.
Synchronizuj kontakty z centralą telefoniczną oraz pocztą Microsoft Outlook.
Zarządzaj akcjami w firmie i monitoruj ich stan
Twórz projekty wdrożeniowe, sprzedażowe, rozwojowe i inne oraz planuj ich wykonanie. Kontroluj ich realizacje i koszty.
Planuj wszelkie działania w firmie poprzez dodawanie zadań ze wszystkimi niezbędnymi danymi. Grupuj zadania w struktury, aby monitorować ciągłość realiazcji.
Sprawdzaj plany i dostępność swoich pracowników, wraz z przypisanymi do nich zasobami dzięki harmonogramom.
Rejestruj czas wykonanych prac dotyczący konkretnego zadania. System pozwala utworzyć raport rzeczywistego czasu pracy w wybranym okresie.
Nadzoruj zgłoszenia serwisowe wraz z niezbędnymi informacjami oraz weryfikuj jakość realizacji.
Twórz rozbudowaną bazę wiedzy opartą na faktach łatwo dostępną dla Ciebie i Twoich pracowników.
Usprawnij administrowanie zasobami i produktami przedsiębiorstwa
Monitoruj zasoby, produkty, stan magazynowy.
Analizuj wykorzystanie środków firmy przez rozwinięty system raportowania.
Dostosuj do swoich potrzeb
Twórz własne zestawienia informacji dzięki obiektowi Flagi i możliwości modyfikacji formularzy, wizytówek oraz raportów.
Wysokie możliwości integracji systemu z innymi programami. Transfer danych między systemami finansowo-księgowymi, programami biurowymi, centralami telefonicznymi, pocztą elektroniczną, zewnętrznymi programami do obsługi oprogramowania czy przeglądarkowymi.
Elastyczność programu pozwala na modyfikacje według konkretnych potrzeb klienta. Dostosowanie formularzy, wizytówek czy raportów.