Integracja z centralami telefonicznymi
Obecnie nasz system wspiera wybrane modele central polskich producentów: Slican (komunikacja po protokole CTIP) i Platan (protokół PCTI). Dostępne jest również wsparcie dla central Ericsson z technologią CSTA (Computer Supported Telephony Applications).
Co zyskujesz, kupując nową centralę telefoniczną oraz integrując ją z systemem Profesal?
- Wykonujesz połączenia telefoniczne poprzez kliknięcie w numer telefonu w profilu użytkownika, ręcznie wybierasz numer w panelu dzwonienia lub dzwonisz za pomocą historii połączeń.
- Odbierasz/rozłączasz połączenia z poziomu aplikacji Profesal poprzez kliknięcie na monitorze komputera.
- Dostajesz informację o połączeniu przychodzącym/oczekującym widoczne z poziomu aplikacji Profesal wraz z prezentacją konta kontrahenta/dzwoniącego.
- Rejestrujesz połączenia wychodzące bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji Profesal.
- Wykonujesz notatki podczas rozmowy bezpośrednio w aplikacji Profesal i zapisujesz je w historii kontrahenta bądź osoby kontaktowej oraz powiązujesz dzwoniącego z projektami, firmami czy innymi użytkownikami.
- Wyszukujesz wśród listy przeprowadzonych rozmów połączenia poprzez datę lub numer telefonu.
- Centrala obsługuje również komunikator wewnątrzfirmowy InOut, dzięki czemu dzwonisz bezpośrednio z aplikacji.
Dowiedz się więcej o komunikatorze Profesal InOut, klikając w ikonkę poniżej.