Profesal – zarządzanie w oparciu o fakty | Branża konserwacyjno-remontowa
  • Start
  • Poznaj Profesal
  • Funkcjonalności
  • Branże
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • PL
  • EN

Branża konserwacyjno-remontowa

Start Branże Branża konserwacyjno-remontowa

Wyzwania branży

  • problemy z otrzymywaniem wynagrodzenia za zrealizowanie usługi,
  • zbyt długi czas realizacji napraw,
  • czasochłonne dokumentowanie zrealizowanych zadań,
  • rejestracja rzeczywistych kosztów wykonania działań serwisowych,
  • redukcja kosztów operacyjnych wynikających z nieplanowanych przestojów,
  • zapewnienie całodobowego serwisu,
  • śledzenie awaryjności maszyn oraz łatwiejsza identyfikacja powtarzających się przyczyn.
icon
Poznaj
Profesal
Poznaj
funkcjonalności

Skontaktuj się z nami

Profesal Sp. z o.o. ul. Smoleńsk 29, Kraków
+48 12 424 00 40 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

System kierujemy do firm, które zapewniają sprawność aparatury technicznej i urządzeń automatyki, dokonują okresowych przeglądów, konserwacji, a także zajmują się usuwaniem bieżących awarii i podejmują działania celem wyeliminowania zdarzeń awaryjnych w przyszłości.

Sprawdzone rozwiązania

Powiązanie zgłoszeń serwisowych, dokumentacji, napraw z danym urządzeniem 

Każda awaria urządzenia rejestrowana jest jako zgłoszenie serwisowe. Dane te zasilają szereg raportów, dzięki którym możliwa jest analiza awaryjności poszczególnych maszyn i urządzeń. Użytkownicy systemu uzyskują dostęp do informacji o najbardziej awaryjnych maszynach i najczęściej występujących typach awarii.

 

Planowanie przeglądów i wyświetlanie ich w kalendarzu relacyjnym

Serwisant może z góry zaplanować obowiązkowe przeglądy i określić osoby lub firmy podwykonawcze, powiązane z działaniami serwisowymi. Dodatkowo ma możliwość planowania wydatków celem określenia rocznego budżetu.

 

Wprowadzenie systemu zarządzania zgłoszeniami serwisowymi

Moduł obsługi zgłoszeń serwisowych pozwala na szybki przepływ informacji od dyspozytorów do serwisantów. Dostarcza krótki opis zaistniałej awarii, a także informację o jej typie i stopniu krytyczności. Po wykonaniu czynności serwisowych pracownik zmienia status zgłoszenia na „wykonany” i dopisuje notatkę o sposobie rozwiązania problemu.

 

Możliwość informowania serwisantów poprzez mail lub SMS o zaistniałej awarii

Oprogramowanie może informować mailowo serwisantów o pojawieniu się nowego zgłoszenia awarii. Po wcześniejszym skonfigurowaniu, system może wysyłać wiadomości SMS z informacją o pojawieniu się awarii, do osób pełniących np. nocny dyżur serwisowy. 

 

Możliwość integracji systemu z platformą www do zgłaszania awarii

Architektura systemu pozwala zintegrować oprogramowanie z zewnętrznymi aplikacjami webowymi. Dzięki takiej funkcjonalności informacje np. z formularzy kontaktowych strony firmowej mogą od razu docierać do zainstalowanego u klienta systemu Profesal. Przyspiesza to pracę serwisanta oraz daje pewność, że 100% zgłoszeń będzie realizowane. 

 

Budowa bazy wiedzy

System Profesal umożliwia zbudowanie bazy wiedzy, dzięki której wszystkie informacje będą łatwo dostępne dla wszystkich, którzy tych informacji potrzebują. W związku z tym żadnego problemu nie trzeba będzie rozwiązywać dwa razy.

Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
Loogo
logo-color

Profesal Sp. z o.o.
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

  • Spółka Profesal
  • Zespół
  • Kontakt
  • O nas
  • Dowiedz się więcej
  • Kariera
  • Do pobrania
  • Produkty i rozwiązania
  • Funkcjonalności
  • Rozwiązania branżowe
  • Poznaj Profesal
  • Bądź na bieżąco
  • Facebook
  • LinkedIn

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Polityka prywatności cookies Zrozumiałem

Copyright ® Profesal 2018